خرد کردن سنگ

خرد کردن سنگ

خرد کردن سنگ

کنراک ۳۰ دقیقه ای فقط در بسته بندی های ۲۰ کیلوگرمی قابل تهیه میباشد، توجه داشته باشید که کیسه های ۲۵ کیلوگرمی یا کتراک ۲ ساعته هستند یا ۱۲ ساعته.

کتراک ۳۰ دقیقه ای همان کتراک درجه ۱ و با کیفیت ترین بار موجود در بازار میباشد اما کتراک ۲ ساعته و ۱۲ ساعته به ترتیب کتراک درجه ۲ و ۳ میباشند که در بازار به این نام ها معروف شده اند.

 

خرد کردن سنگ

آیا از قیمت های پودر کتراک در بازار ایران مطلع هستید؟ آیا از نمایندگی های مجاز فروش کتراک در بازار اطلاعی دارید؟ آیا میدانید کدام بازار فروش کتراک در ایران محصول با کیفیت اصلی و تضمینی را به فروش میرساند؟

همکاران و مشتریان عزیز برای خرید کتراک مورد نیاز خود با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت در بازار میتوانند از طریق سایت انجمن تولیدکنندگان تخریب کننده سنگ و بتن اقدام به ثبت سفارشان خود نموده و علاوه بر خرید محصول اصلی از مشاوره رایگان کارشناسان مجموعه در جهت بهره گیری هرچه بهتر از محصول کتراک استفاده نمایند.

آیا میدانید امروزه در کشور ما در زمینه فروش کتراک عوامل غیر مجاز و دلالان بسیاری در حال فعالیت و عرضه محصولات تقلبی میباشند که بعضا برای بسیاری از مشتریان مشکلات عدیده ای بوجود آورده اند.

کتراک در زمینه از بین بردن ساروج یا انواع سنگ های گرانیتی و مقاوم قابل استفاده است، ساروج یک نوع ملات قدیمی است که از بتن های امروزی سختی کمتری دارد و به راحتی با استفاده از کتراک قابل تخریب است.

 

 برای مشاوره و آموزش رایگان با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید
———————————————————
۰۲۱۶۶۸۸۹۱۰۵
۰۹۱۹۵۰۰۰۱۵۶
سایت Katrock.ir
🏔 @katrockk 🏔 کانال تلگرام

اینجا را هم بخوانید  اسید ضد بتن چیست؟
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید