کتراک 12 ساعته چیست

کتراک ۱۲ ساعته

کتراک ۱۲ ساعته :

کتراک ماده ای غیرمنفجره به شکل پودری سفید رنگ است که وقتی با آب مخلوط می کنیم به شکل دوغاب می شود و برای تخریب سنگ و بتن به کار می رود این ماده درون شکافهایی که در سنگ یا بتن ایجاد شده ریخته می شود و با اعمال نیروی انبساط فشارباعث شکستن سنگ وبتن می شود و بیشترین بازدهی را نسبت به مواد دیگر دارد وهمچنین به دلیل ارزان بودن قیمت و سازگاری که با محیط زیست دارد بسیار مورد استقبال معدنکاری قرار گرفته است.

 

کتراک 12 ساعته چیست

مزایای استفاده ازمواد منبسط شونده کتراک:

معمولا از کتراک در مناطق کوهپایه ای،احداث مترو واحداث تونل ها و یا معادنی که درنزدیکی منازل مسکونی و یا خطوط لوله قرار دارند استفاده می شودچون صدای مهیبی ایجاد نمی کند و خطر پرتاب شدید سنگ ندارد.

استفاده ازمواد منفجره آتش زا از نظر امنیتی مشکل ایجاد می کند و وقت و هزینه زیادی مصرف می کند به همین دلیل استفاده از  ماده ی منبسط  شونده کتراک ترجیح داده میشود.

آماده سازی کتراک ۱۲ ساعته بسیار آسان است و نیاز به تخصص ومهارت ندارد وبا یک آموزش کوتاه میتوان از این مواد استفاده کرد.

 

قیمت کتراک ۱۲ ساعته :

بسته بندی ۲۵ کیلوگرمی کتراک ۱۲ ساعته ، در زمان درج آگهی ، اسفند ۱۴۰۱ ، ۱۵۰ هزار تومان می باشد.

حمل ونقل پودر منبسط شونده کتراک ۱۲ ساعته به خاطر بسته بندی خاصی که دارد بسیار آسان بوده و در محل مصرف آماده شده و استفاده میگردد.

شکل برش سنگ در معادن اهمیت زیادی دارد،معمولا در عملیات انفجاری به دلیل کم و زیاد شدن مواد به شکل برش دلخواه نمی رسند ولی هنگام استفاده از مواد منبسط شونده چالها در راستای برش دلخواه حفر می شوند و شکست در راستای چالها صورت می گیرد به راحتی می توان به شکل برش دلخواه رسید.

اینجا را هم بخوانید  ‎کتراک مناسب برای تخریب سنگ و ساروج

پودرهای منبسط شونده از مواد معدنی طبیعی تشکیل شده اندکه کاملا با محیط زیست سازگار است و هیچ آسیبی به محیط زیست نمیرساند.

 

 برای مشاوره و آموزش رایگان با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید
———————————————————
۰۲۱۶۶۸۸۹۱۰۵
۰۹۱۹۵۰۰۰۱۵۶
سایت Katrock.ir
@katrockk کانال تلگرام

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید