دینامیت بی صدا

دینامیت بی صدا

دینامیت بی صدا

تخریب بتن ، سنگ یا ساروج با استفاده از مواد منفجره موجب تخریب نواحی اطراف آن جسم سخت نیز می شود ، و برای تخریب هایی که در وسعت های زیاد و در مناطق غیر مسکونی قرار دارند میتوان از مواد منفجره مانند C4 استفاده نمود .

برای تخریب به وسیله مواد منفجره نیازمند تخصص در این زمینه است و تغییر کوچکی در ساختار اصلی آن موجب بروز خطرات جبران ناپذیر و ایجاد حوادث و زیان های مالی و جانی می شود ، همچنین جهت استفاده نیازمند اخذ مجوز از نهاد های مربوطه می باشید .

دینامیت بی صدا

ما در این مقاله قصد معرفی دینامیت بی صدا یا کتراک را داریم که میتوانید با استفاده از این ماده تخریبی بی خطر ، در هر وسعتی درحد تخریب های کوچک یا تخریب های برزگ معدنی از این ماده استفاده نمود .

مزایای دینامیت بی صدا :

مزایای این محصول عبارتند از بی خطر بودن برای استفاده کننده و محیط زیست ، تخریب کنترل شده ، هزینه های مقرون بصرفه ، کارایی مناسب ، بدون نیاز به مجور استفاده ، بدون ایجاد کوچک ترین صدا ، بدون ایجاد حرارت در سنگ یا بتن و …

 

این محصول به عنوان بهترین تخریب کننده کنترل شده در سراسر جهان معرفی شده و شرکت های مطرح تخریب کننده بتن در سراسر دنیا این محصول را مورد استفاده قرار می دهند .

راحتی استفاده از کتراک موجب شده تا بدون نیاز به آموزش های خاص یا تخصصی هر کس بتواند از این محصول به آسانی استفاده نماید و حداقل تجهیرات مورد نیاز موجب شده تا استفاده این محصول رو به پیشرفت باشد ! تنها نیاز است تا آموزش استفاده از کتراک را مطالعه نمایید .

اینجا را هم بخوانید  ﺑﺮش ﺑﺘﻦ ﭼﯿﺴﺖ ؟

 برای مشاوره و آموزش رایگان با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید
———————————————————
۰۲۱۶۶۸۸۹۱۰۵
۰۹۱۹۵۰۰۰۱۵۶

سایتkatrock.ir
🏔 @katrockk 🏔 کانال تلگرام

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید