باز کردن لوله فاضلاب با نوشابه

باز کردن لوله فاضلاب با نوشابه

 

آیا توالت منزل شما  پر از لکه و رسوب آهک است و شما هیچ تمیزکنندهای در دسترس ندارید؟ یا دنبال محلولهای تمیزکننده ارزان و غیر سمی می‌گردید؟ نگران نباشید، فقط یخچال را باز کنید و نوشابه سیاه را بردارید.

ماده‎ای را برای تمیز کردن به شما معرفی می‎کنیم که هیچ کس فکر آن را هم نمی‎کند، حتی افراد لوله بازکنی و تخلیه چاه. حتی شرکتهای لوله بازکنی و تخلیه چاه نیز فکر استفاده از نوشابه را هم نمیکنند.

شاید بسیار شنیده باشید که نوشابه برای نظافت و تمیز کردن مواد خاص کاربرد دارد. اما این‎ها فقط شنیده‎ها بوده‎اند. ما در این مقاله می‎خواهیم این روش را عملی برای شما توضیح دهیم.

باز کردن لوله فاضلاب با نوشابه

اگر مشکلی با چاه خود دارید و یا لوله‎های فاضلاب شما مسدود شده است و خودتان تجربه کار را ندارید، کار را به افراد زبده بسپارید. اگر تخصص ندارید هیچگاه خودتان دست به کار نشوید. کار تخلیه چاه و لوله بازکنی را به افراد با تجربه بسپارید.

برای تمیز کردن توالت و سرویس بهداشتی با نوشابه باید مراحل زیر را انجام دهید تا به نتیجه مورد نظر برسید. همچنین نوشابه یک ماده مناسب برای بازکردن گرفتگی لوله و همچنین لوله بازکنی می‌باشد.

۱- برای شروع نوشابه سیاه را داخل کاسه توالت بریزید. آن را بروی دیواره بریزید و سپس به سمت لکهها جریان دهید و در نهایت داخل کاسه بریزید.

۲- بگذارید نوشابه حداقل به مدت یک ساعت داخل کاسه توالت باقی بماند. اسید موجود در نوشابه لکهها را از بین میبرد. بهتر است این کار را شب انجام دهید تا نوشابه تمام طول شب را در محل مورد نظر باقی بماند. برای تمیزی بیشتر اجازه بدهید نوشابه تمام طول شب آنجا بماند.

اینجا را هم بخوانید  لوله باز کن خانگی

۳- به دلخواه خود، توالت را با برس تمیز کنید. اگر تعداد زیادی لکه سمج وجود دارند و از بین نمی‎روند شما باید آنها را قبل از رفتن به مرحله بعد با برس تمیز کنید.

۴- سیفون را بکشید. در نهایت بعضی از لکههای آهکی با فسفریک اسید نوشابه محلول میشوند.

۵- اگر مشکل همچنان باقی بود از تمیزکنندههای معمولی توالت استفاده کنید. همچنانکه نوشابه میتواند لجن و لکههای کاسه تولت شما را تمیز کند یک ماده تمیز کننده موثر نیست. نوشابه به خاطر مواد اسیدی خود این کار را به خوبی انجام میدهد. شکر موجود در نوشابه میتواند چسبندگی کاسه توالت را از بین ببرد و محیط مناسبی برای باکتریها ایجاد کند. در اینجا تعداد دیگر از محلولها تمیز کننده وجود دارد که شما می‌توانید استفاده کنید.

– نصف پیمانه سرکه و ربع پیمانه جوش شیرین (یا دو قاشق چای خوری بوراکس) داخل نصف گالن (دو لیتر) آب مخلوط کنید. آن را داخل کاسه تولت ذخیره کنید، یک ساعت قبل از کشیدن سیفون صبر کنید.
– برای از بین بردن قارچها یک قسمت هیدروژن پراکسید با دو قسمت آب را داخل بطی اسپری مخلوط کنید. به قسمتهای قارچی اسپری بزنید، حداقل یک ساعت صبر کنید و محلول قارچها را بخراشید.

تخلیه چاه و امور مربوط به چاه را به افراد متخصص بسپارید. تخلیه چاه فوری و سریع را فقط افراد زبده می‎توانند انجام دهند. تخلیه چاه سریع و آسان با ابزارهای مخصوص تخلیه چاه امکان‎پذیر است.

اینجا را هم بخوانید  بهترین مایع لوله بازکن

پانچر راه حلی آسان تر

با استفاده از پانچر لوله های گرفته شده ، حتی به وسیله سیمان و بتون صد در صد باز می شود و دیگر نیازی به فنر زدن ، استفاده از اسید های قوی و خطر ناک و یا شکافتن لوله ها ویا روش های زمان بر و هزینه های بالا نیست.

 

 برای مشاوره و آموزش رایگان با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید
———————————————————
۰۲۱۶۶۸۸۹۱۰۵
۰۹۱۹۵۰۰۰۱۵۶
سایت Katrock.ir
🏔 @katrockk 🏔 کانال تلگرام

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید