دشمن ساروج

قویترین اسید حلال سنگ

قویترین اسید حلال سنگ

ماده اف ال۲ و اف ال ۳ حلال ساروج و سنگ

اسید FL2  و ماده اکتیو FL3 یک گالن  اسید ترکیبی بسیار قوی به همراه ماده اکتیو آن میباشد که خورنده بسیار قوی ساروج ،سنگ و بتن می باشد

این ماده ترکیبی قادر است تمام مواد آهکی را از بین ببرد ، حلال سنگ آهکی ، حلال انواع ساروج ها با رنگ های مختلف ، حلال بتن ها

بیشترین مصرف اف ال ۲ و اف ال ۳ برای از بین بردن ساروج می باشد که بسته به سختی ساروج بین ۲۰ تا ۵۰ سانتیمتر در ۲۴ ساعت قدرت نفوذ دارد .

بعضی از دوستان این محصول را با عنوان اسید ۲۰۰۰۰ نیز می شناسند . نمونه بهتری تا به حال  وارد بازار نشده است و دوستان به تبلیغات توجه نکنید و هزینه های میلیونی برای تهیه این محصول نکنید.

قویترین اسید حلال سنگ

کارایی این ماده از پانچر ( حلال بتن و ساروج ) بیشتر می باشد

البته این ماده بسیار قوی میباشد و برای استفاده از ان باید مراقب بود

 

در ظروف ۲۰ لیتری  (۱۹ لیتر fl2 و ۱ لیتر fl3 ) 

در بسه های ۵ لیتری   (۴.۸ لیتر fl2 و ۲.۰ لیتر fl3 )

روش استفاده از اف ال ۲ و اف ال ۳

برای از بین بردن سنگ و ساروج با حلال اف ال ابتدا چند متر پلاستیک تهیه کنید و ان را به ابعاد ۶۰ در ۶۰ تا بزنید ، یک عدد تخته به ابعاد ۵۰ در ۵۰ نیز  تهیه کنید . به درب اف ال ۲ و اف ال ۳ هر کدام یک شلنگ سرم وصل کنید ،  سنگ و ساروج چه در کف و چه دیواره باشد فرقی ندارد ، سر شلنگ  اف ال ۲ و اف ال ۳ را در نقطه مد نظر قرار دهید ، طوری تنظیم کنید که یک ۲۰ لیتری اف ال ۲ مدت ۲۴ ساعت تخلیه ان با شلنگ طول بکشد ، یعنی سرعت قطره های خارج شده بسیار پایین باشد ( به این شکل مواد کمتر حدر می رود و بیشتر نفوذ می کند ) هر ۱۰ قطره اف ال ۲ باید ۱ قطره اف ال ۳ چکیده شود .

اینجا را هم بخوانید  مواد تشکیل دهنده ساروج

بعد از تنظیم قطره های مواد پلاستیک را روی ان قرار دهیدو تخته را روی پلاستیک  و اگر کف زمین هست بر روی تخته سنگ گذاشته شود و اگر دیواره هست با یک تکه چوب پشت تخته تکیه دهیم که نیفتد ، وجود پلاستیک به جز پخش شدن مواد در زیر سطح ان و خورندگی یکسان از خروج گاز مواد جلوگیری می کند و نفوذ حلال را ۲ برابر می کند و زمان کار کمتر می شود . برای اطلاعات تکمیلی می توانید با مشاورین ما تماس بگیرید .

 

 برای مشاوره و آموزش رایگان با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید
———————————————————
۰۲۱۶۶۸۸۹۱۰۵
۰۹۱۹۵۰۰۰۱۵۶
سایت Katrock.ir
🏔 @katrockk 🏔 کانال تلگرام

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید