شیوه جدید تخریب با کتراک

شیوه جدید تخریب با کتراک

شیوه جدید تخریب با کتراک

شیوه جدید تخریب با کتراک

شیوه جدید تخریب با کتراک

یکی از شیوه های نوین تخریب بتن ، سنگ و ساروج :

کتراک ماده ای غیر انفجاری است که میتوان با استفاده از آن تخریبی ایمن و بدون سر و صدا داشت ، این ماده شیمیایی به صورت پودر با مش بندی بالای ۲۰۰ است که به هنگام ترکیب کتراک با آب و واکنش شیمیایی آب با مواد شیمیایی باعث ایجاد حرارت ( واکنش گرماده ) می شود و این واکنش با افزایش حجم ۱ الی ۵ درصدی همراه است .

کتراک در واقع نوعی سیمان انبساطی است که مواد دیگری به آن اضافه شده تا برای تخریب سیمان مستهکم شده از آن بهره برد ، سیمان سفت شده یا بتن میتواند بسیار سخت باشد و برای تخریب آن اکثرا از دستگاه های تخریب بتن ، هیتی و … استفاده می شود و عامه مردم استفاده از مواد شیمیایی را نمی شناسند و به آن مشرف نیستند در این بین پیمانکاران با استفاده از شیوه نوین تخریب میتوانند بهترین نوع تخریب را با کتراک در حالی که کمترین هزینه را متقبل می شوند داشته باشند .

 

شیوه جدید تخریب با کتراک

 

استفاده کتراک توسط پیمانکاران امروزه بسیار مرسوم شده زیرا با استفاده از این ماده بدون هیچ گونه سروصدا و انفجار و پرتابش سنگ میتوان با کمترین نیروی انسانی و هزینه بیشترین حجم تخریب را بدست آورد ، اما هنوز هم بسیاری از افراد با این مدل تخریب آشنایی کاملی ندارند و استفاده از محصولات شیمیایی را توصیه نمی کنند ! پیشنهاد ما این است که تنها یک بار از این محصول استفاده نمایید تا مشتری دائم کتراک شوید .

اینجا را هم بخوانید  بهترین روش شکستن بتن

شیوه جدید تخریب با کتراک

صحولت در استفاده از کتراک باعث شده تا نظر بسیاری از افراد به آن جذب شود ، برای استفاده از این محصول تنها کافیست یک نیرو غیر متخصص ( کارگر ساده ) استخدام کنید تا برای حفر سوراخ ها به شما کمک کند و کتراک را با آب ترکیب کرده و درون سوراخ ها بریزید ! اگر مشکل دریل و مته دارید بهترین روش استفاده از دریل های استیجاری است و در مکان هایی همچون کوه و بیابان که امکان استفاده از برق نیست میتوان از مته های شارژی استفاده نمود و به راحتی کتراک را استفاده کرد .

تنها امری که حائز اهمیت است این است که در هنگام تخریب باید اطراف سنگ یا بتن مورد نظر را خالی کنید و از نگاه کردن درون سوراخ ها خود داری کنید زیرا ترکیب آب و کتراک باعث ایجاد گاز شدید و آسیب به چشم و ریه می شود ، استفاده از دستکش ، ماسک و عینک ایمنی میتواند تضمینی بر سلامت شما در هنگام استفاده از کتراک باشد .

 

 برای مشاوره و آموزش رایگان با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید
———————————————————
۰۲۱۶۶۸۸۹۱۰۵
۰۹۱۹۵۰۰۰۱۵۶
سایت Katrock.ir
🏔 @katrockk 🏔 کانال تلگرام

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید