اسید ضد بتن | حلال ساروج

اسید ضد بتن | حلال ساروج

این محصول را بر روی بتن ریخته بطوری که روی سطح بتن قرار بگیرد و به مدت ۱۰ تا ۵۰ دقیقه شروع به جوش خوردن (انجام واکنش شیمیایی) بر روی سطح می کند و پس از کار افتادن محصول دوباره محلول جدید را به بتن اضافه می کنید و این مراحل را دوباره تکرار می کنید تا سطح بتن کاملا خورده شود.
از قرار دادن این محصول در جلوی آفتاب خود داری کنید.
در جای خشک و خنک نگهداری شود.

اسید ضد بتن محلولی ترکیبی با فرمولی اسیدی می باشد. این محلول ترکیبی از چند نوع اسید و کاتالیزور را در خود جای داده است. با توجه به میزان خورندگی بسیار زیاد محلول نسبت به بتن باعث از هم گسیختگی تار و پود بتن خواهد شد.

اسید ضد بتن بسیار خطرناک بوده و بر روی انواع بتن ها تاثیر تخریبی می گذارد. لذا برای کار کردن با این محصول توصیه های ایمنی را در نظر گرفته و به آن عمل کنید.

 

موارد مصرف و کاربرد حلال ساروج :

۱٫تمیز کردن سطوح تراک میکسر از بتن.

۲٫جداسازی بتن از سطح قالب بتن.

۳٫شستشوی ابزار آلات که بتن به آن چسبیده.

۴٫تمیز کردن بتن از کلیه سطوح کاشی و سرامیک.

۵٫باز کردن لوله هایی که با بتون و سیمان پر شده است.

۶٫خورنده ساروج های طوسی ، مشکی، سفید و قرمز.

۷٫تخریب بتن سطح از قبیل سقف و کف و …

مراحل انجام کار : همواره ضد بتن را بر روی سطح خشک و خنک اعمال کنید. بهترین نتیجه از پاشش این محصول با اسپری حاصل می شود. اما پاشش با پمپ های معمولی نیز امکان پذیر است. قبل از اعمال مواد از خنک بودن سطح اطمینان حاصل نمایید. بهترین زمان برای اجرای ساعات اولیه صبح ، بعد از ظهر می باشد. بخشی را برای کار مشخص کرده و محلی را به عنوان نقطه شروع در نظر گرفته و پاشش یکنواخت تا پایان قسمت را ادامه دهید. پس از پوشش کامل سطح به مدت ۱۰ تا ۴۵ دقیقه اجازه دهید تا این محصول به داخل سطح نفوذ کند.

اینجا را هم بخوانید  مواد حلال سیمان

این زمان بستگی به دمای محیط و ضخامت سازه دارد. زمانی که برروی سطح ، پودر سفید رنگ شکری شکل تشکیل شد، مجددا بر روی سطح پاشش نمایید. تا سیر شدن کامل سطح، پس از تبدیل سیمان یا بتن به محصولی پنیری شکل آن را با آب بشویید، بهترین نتیجه از شستشوی با فشار بالا حاصل می شود، فشار خروجی از لوله کشی شهری و یا بصورت دستینیز پاسخگو می باشد.

برای تمیز کردن وسایل کوچک آنها را به مدت ۲۰ الی ۴۵ در سطل حاوی ضد بتن غوطه ور کرده سپس با آب سرد بشویید.

 

 

 برای مشاوره و آموزش رایگان با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید
———————————————————
۰۲۱۶۶۸۸۹۱۰۵
۰۹۱۹۵۰۰۰۱۵۶
سایت Katrock.ir
🏔 @katrockk 🏔 کانال تلگرام

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید