اسید حلال بتن

اسید حلال بتن

 

این محصول(خورنده بتن و ساروج) جدید کاملاً بی خطر  (حلال بتن ) برای انسان و محیط زیست و با استفاده آسان برای کاربر می باشد.
پانچر یک جایگزین اسید است که عاری از بخارات و بوی نامطبوع می باشد. پانچر با حل کردن (شکستن پیوند بین مولکولی) پیوند یونی در داخل سیمان، آن را حل کرده و سیمان یا بتن را از روی هر سطح بر میدارد، تبادل یونی استفاده شده در این محصول برای اولین بار در صنعت بکار گرفته شده است.
پانچرحاوی اسیدهای موریاتیک، هیدروکلریک، سولفوریک و یا فسفریک نمی باشد.

 

اسید حلال بتن

مراحل اجرا:

همواره پانچر را بر روی سطح خشک و خنک اعمال نمایید. بهترین نتیجه از پاشش این محصول با اسپری ایرلس حاصل می شود. اما پاشش با پمپ های معمولی و یا حتی اعمال با برس نیز امکان پذیر است.
قبل از اعمال پانچر از خنک بودن سطح اطمینان حاصل فرمایید.( توجه: هیچگاه پانچر را بر روی سطح داغ شده در مجاورت نور خورشید اجرا ننمایید.)، بهترین زمان برای اجراء ساعات اولیه صبح، بعد از ظهر (غروب) می باشد. بخشی را برای کار مشخص کرده و محلی را بعنوان نقطه شروع در نظر گرفته و پاشش یکنواخت تا پایان قسمت را ادامه دهید. پس از پوشش کامل سطح با پانچر به مدت ۱۰ تا ۴۵ دقیقه

اجازه دهید تا این محصول به داخل سطح نفوذ کند.این زمان بستگی به دمای محیط و ضخامت سازه دارد. زمانی که بر روی سطح، پودر سفیدرنگ، شکری تشکیل شد، مجدداً بر روی سطح پانچر را پاشش نمائید. تا سیر شدن کامل سطح، پس از تبدیل سیمان یا بتن به محصولی پنیری شکل آن را با آب بشویید،‌ بهترین نتیجه از شستشو با فشار بالا (۵۰۰-۳۰۰ Psi) حاصل می شود، فشار خروجی از لوله کشی شهری و یا بصورت دستی نیز پاسخگو می باشد.
برای تمیز کردن وسایل کوچک، آنها را به مدت ۴۵-۲۰ در سطل حاوی پانچر غوطه ور کرده، سپس با آب سرد بشویید. بر روی منیزیوم ابتداً تست نمایید.
از پانچر در زمانی که دمای هوا زیر نقطه انجماد و یا بشدت گرم باشد، از اجرای آن خودداری نمایید. بهترین نتیجه در دمای ۵ درجه سانتی گراد تا ۲۷ درجه سانتی گراد حاصل می شود.
قبل از استفاده در مقیاس وسیع، از روی نقطه کوچکی به منظور اندازه گیری قدرت تمیزکنندگی (تعداد دفعات مورد نیاز) آزمایش نمایید.

اینجا را هم بخوانید  حلال بتن

موارد کاربرد :


۱ – تمیز کردن سطوح تراک میکسر از بتن

۲- جداسازی بتن از سطح قالب بتن
۳ – شستشوی ابزار آلات که بتن به آن چسبیده
۴ – تمیز کردن بتن از کلیه سطوح کاشی وسرامیک و……
۵-باز کردن لوله هایی که با بتون و سیمان پر شده است
۶- خورنده ساروج های توسی,مشکی,سفید و فرمز
۷-تخریب بتون سطح از قیبل سقف,کف و …..

 

ایمنی:

همواره از عینک محافظ در هنگام استفاده یا حمل و نقل استفاده نمایید.
هیچگاه بر روی سطوح داغ پانچر را اجرا نکنید.
به هیچ وجه پانپر را رقیق ننمایید.
قبل از اعمال پانچرا از خیس کردن بتن و ساروج خودداری نمایید.

 

 برای مشاوره و آموزش رایگان با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید
———————————————————
۰۲۱۶۶۸۸۹۱۰۵
۰۹۱۹۵۰۰۰۱۵۶
سایت Katrock.ir
🏔 @katrockk 🏔 کانال تلگرام

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید